Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7706
Title: خلق المؤسسة للقيمة لدى الزبون لتحقيق ولائه : دراسة حالة زبائن مؤسسة جازي Gsm
Authors: دراج، نبيلة صليحة
Keywords: المستهلك
الولاء
Issue Date: 2006
Publisher: جامعة الجزائر3
Abstract: العلاقة بين المؤسسة والزبون وادارتها وتطويرها وابداع الزبون الداخلي أساس خلق القيمة للزبون الخارجي اضافة الى دور القيمة المدركة من طرف الزبون في رفع درجة رضاه وتعزيز ولائه
Description: 181ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7706
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.