Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7698
Title: تفعيل رضا الزبون كمدخل استراتيجي لبناء ولائه : دراسة حالة المصنع الجزائري الجديد للمصبرات NCA
Authors: حاتم، نجود
Keywords: المستهلك
الولاء
Issue Date: 2007
Publisher: جامعة الجزائر3
Abstract: مقومات توجه المؤسسة بالزبون بتطور موقعه ضمن الفكر التسويقي وتحليل أبعاد رضا الزبون وفهم ولائه ومسار المؤسسة في بنائه وتبيان أثر الرضا في بناء ولاء الزبائن بمؤسسة NCA
Description: 181ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7698
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.