Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/4379
Title: إستراتيجية التسويق الدولي : حالة مؤسسة حمود بوعلام للمشروبات
Authors: دبيجي، مباركة
Keywords: التسويق
Issue Date: 2002
Publisher: جامعة الجزائر 3
Abstract: أساسيات التسويق الدولي و عرض عام لاستراتيجيته مع دراسة تحليلية للأسواق الدولية و استراتيجية التسويق الدولي في المؤسسات الجزائرية حالة مؤسسة حمود بوعلام
Description: 168ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/4379
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.