Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/4379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorدبيجي، مباركة
dc.date.accessioned2022-06-16T08:34:01Z-
dc.date.available2022-06-16T08:34:01Z-
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/4379-
dc.description168ص.
dc.description.abstractأساسيات التسويق الدولي و عرض عام لاستراتيجيته مع دراسة تحليلية للأسواق الدولية و استراتيجية التسويق الدولي في المؤسسات الجزائرية حالة مؤسسة حمود بوعلام
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالتسويق
dc.titleإستراتيجية التسويق الدولي : حالة مؤسسة حمود بوعلام للمشروبات
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.