Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/3019
Title: تسيير و تطوير العلامة التجارية : دراسة حالة مؤسسة حمود بوعلام
Authors: حوالي، لمين
Keywords: العلامات التجارية؛ مؤسسة حمود بوعلام.
Issue Date: 2011
Publisher: جامعة الجزائر 3
Abstract: ماهية العلامة التجارية، مكوناتها واصنافها، تسيير محفظة العلامات التجارية و قيمتها بالنسبة للمؤسسة، التسيير الاستراتيجي لها.
Description: 187ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/3019
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.