Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/2972
Title: دور التسويق بالعلاقات في كسب وفاء الزبون : دراسة حالة شركة طيبة فوود كميتي
Authors: حيمر، يوسف
Keywords: التسويق
المستهلك
Issue Date: 2011
Publisher: جامعة الجزائر 3
Abstract: تناولت الدراسة النتسويق وماهيته، وإدارة علاقة الزبون و أثرها على وفائه إضافة إلى دور التسويق بالعلاقات في كسب وفاء زبائن شركة طيبة فود كومباني.
Description: 142ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/2972
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.