Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/2928
Title: أثر الاتصال في رفع الاداء التسويقي للمؤسسة الخدمية : دراسة حالة وكالة السفر و السياحة FOUR WINDS TRAVELS PASTEUR
Authors: بوكريطة، نوال
Keywords: الاتصال
التسويق
Issue Date: 2011
Publisher: جامعة الجزائر 3
Abstract: عموميات خاصة بقطاع الخدمات و الإتصال الترويجي في مجال الخدمات، تحليل العلاقة بين الإتصال الترويجي و الأداء التسويقي للمؤسسة الخدمية ، دراسة حالة وكالة السفر FOUR WINDS TRAVELS PASTEUR .
Description: 176 ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/2928
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.