Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/2795
Title: دور الاتصالات التسويقية المتكاملة في خلق القيمة للزبون
Authors: بن سالم، فاروق
Keywords: المستهلك
التسويق
الاتصال
Issue Date: 2010
Publisher: جامعة الجزائر 3
Abstract: تناولت الدراسة الإتصالات التسويقية المتكاملة وخلق القيمة للزبون كما تطرقت الى دراسة حالة مؤسسة حمود بوعلام وزبائنها.
Description: 162ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/2795
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.