Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/2795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبن سالم، فاروق
dc.date.accessioned2022-06-15T07:44:41Z-
dc.date.available2022-06-15T07:44:41Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/2795-
dc.description162ص.
dc.description.abstractتناولت الدراسة الإتصالات التسويقية المتكاملة وخلق القيمة للزبون كما تطرقت الى دراسة حالة مؤسسة حمود بوعلام وزبائنها.
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالمستهلك
dc.subjectالتسويق
dc.subjectالاتصال
dc.titleدور الاتصالات التسويقية المتكاملة في خلق القيمة للزبون
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.