Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8844
Title: التسويق الدولي
Authors: عينوس، رضوان
Keywords: الإستراتيجية
التجارة الدولية
الشركات
Issue Date: 2018
Publisher: جامعة الجزائر 3
Abstract: مدخل للتسويق الدولي، تقييم بيئة المؤسسة دوليا،بحوث التسويق الدولي و نظم المعلومات الدولية، استراتيجيات تقييم الاسواق الدولية، نظريات التدويل و النظريات الكلاسيكية للتجارة الدولية، المزيج التسويقي الدولي.
Description: 104 ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8844
Appears in Collections:مطبوعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
مط.199.pdf4.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.