Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8844
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعينوس، رضوان
dc.date.accessioned2023-04-27T12:17:30Z-
dc.date.available2023-04-27T12:17:30Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8844-
dc.description104 ص.
dc.description.abstractمدخل للتسويق الدولي، تقييم بيئة المؤسسة دوليا،بحوث التسويق الدولي و نظم المعلومات الدولية، استراتيجيات تقييم الاسواق الدولية، نظريات التدويل و النظريات الكلاسيكية للتجارة الدولية، المزيج التسويقي الدولي.
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالإستراتيجية
dc.subjectالتجارة الدولية
dc.subjectالشركات
dc.titleالتسويق الدولي
Appears in Collections:مطبوعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
مط.199.pdf4.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.