Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8405
Title: التسويق الدولي
Authors: بربارة، دليلة
Keywords: التسويق الدولي
الاسواق
التسويق
Issue Date: 2019
Publisher: جامعة الجزائر 3
Abstract: مدخل عام للتسويق الدولي، التسويق العالمي، أسباب و مخاطر تدويل المؤسسة لأنشطتها، تجزئة الأسواق الدولية، التشخيص الداخلي للمؤسسة، دراسة البيئة الدولية، دراسة السوق الدولية، طرق الدخول الى الاسواق الدولية، الاستراتيجيات التسويقية الدولية.
Description: 137 ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8405
Appears in Collections:مطبوعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
مط.229.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.