Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7558
Title: دور بحوث التسويق في اتخاذ القرارات التسويقية
Authors: بن نافلة، قدور
Keywords: إتخاذ القرارات
التسويق
Issue Date: 2001
Publisher: جامعة الجزائر 3
Abstract: اتخاذ القرار و بحوث التسويق و فعالية بحوث التسويق في اتخاذ القرارات التسويقية و تختم بواقع بحوث التسويق في المؤسسة الجزائرية
Description: 205 ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7558
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.