Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/4856
Title: دور التحليل الكمي في إبراز أثر الاعلان على قرارات التسويق : حالة مؤسسة فلاش الجزائر
Authors: جاب الله، مصطفى
Keywords: التسويق
الدعاية التجارية
Issue Date: 2001
Publisher: جامعة الجزائر 3
Abstract: التسويق بحوثه و قراراته و الطرائق الكمية لصنع القرار التسويقي و الاعلان و دوره في التسويق والنشاط التسويقي و الاعلاني في المؤسسات الجزائرية دراسة حالة .
Description: 199 ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/4856
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.