Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/3050
Title: الإستراتيجية الترويجية و إسهاماتها في تسويق السياحة الداخلية
Authors: دماد، نوال
Keywords: التسويق
السياحة
Issue Date: 2010
Publisher: جامعة الجزائر 3
Abstract: مفهوم السياحة و أهميتها، التسويق السياحي وترويج السياحة الداخلية واستراتيجياتها وواقع السياحة في الجزائر من خلال دراسة حالة الديوان الوطني للسياحة.
Description: 204ص.
URI: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/3050
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.