Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/4641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعرباني، عمار
dc.date.accessioned2022-06-16T08:35:02Z-
dc.date.available2022-06-16T08:35:02Z-
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/4641-
dc.description150 ص.
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectاتخاذ القرارات
dc.subjectنظم المعلومات
dc.titleدور نظم المعلومات التسويقية في عملية إتخاذ القرارات الإستراتيجية
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.