Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/2844
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبولحشيش، هبة
dc.date.accessioned2022-06-15T07:48:54Z-
dc.date.available2022-06-15T07:48:54Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/2844-
dc.description114ص.
dc.description.abstractتناولت الدراسة فصلين الفصل الأول مدخل الى فهم النشاط الإعلاني، والفصل الثاني الإعلان تصميمه وتقييمه.
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالقيم الدينية
dc.subjectالاعلان
dc.titleالحاجة للقيم الإسلامية في ضبط النشاط الإعلاني
Appears in Collections:ماجستير العلوم الاقتصادية والعلوم التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.