Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorغول فرحات
dc.date.accessioned2024-06-11T09:04:08Z-
dc.date.available2024-06-11T09:04:08Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9786-
dc.descriptionمجلة علوم الاقتصاد و التسيير و التجارة ، الشفرة EC/50/46/A(2014)، ص.91-108
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالمستهلك
dc.titleمحورية إدراك المستهلك في تعظيم الأثر الإيجاري المتبادل لتوسيع العلامة
Appears in Collections:مقالات

Files in This Item:
File SizeFormat 
B.80.pdf201.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.