Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorصديقي شفيقة
dc.date.accessioned2024-06-11T09:04:08Z-
dc.date.available2024-06-11T09:04:08Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9777-
dc.descriptionمجلة علوم الاقتصاد و التسيير و التجارة ، الشفرة EC/50/46/Aع.27 ، مج.01 ( 2013 ) ، ص.29 - 50
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالثقافة
dc.subjectالمستهلك
dc.subjectالاستهلاك
dc.subjectالتسويق
dc.titleدور الثقافة في تحديد إستراتيجية التسويق الدولي
Appears in Collections:مقالات

Files in This Item:
File SizeFormat 
B.71.pdf2.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.