Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9743
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorزبيري رابح
dc.date.accessioned2024-06-11T09:03:09Z-
dc.date.available2024-06-11T09:03:09Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9743-
dc.descriptionمجلة علوم الاقتصاد و التسيير و التجارة ، الشفرة EC/50/46/Aع.23(2011)،ص.09-45
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالبيئة
dc.subjectلتعبئة و التغليف
dc.subjectالتسويق
dc.titleالتغليف بين الأهمية التسويقية و التحديات البيئية : دراسة حالة أغلفة عصائر رويبة
Appears in Collections:مقالات

Files in This Item:
File SizeFormat 
B.48.pdf77.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.