Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9729
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorزايد مراد
dc.date.accessioned2024-06-11T09:01:22Z-
dc.date.available2024-06-11T09:01:22Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9729-
dc.descriptionمجلة علوم الإقتصاد و التسيير و التجارة ، الشفرة EC/50/46/Aع.29،مج .02(2014)، ص.165-193
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectحمام ريغة
dc.subjectالسياحة العلاجية - الجزائر
dc.subjectالترويج
dc.titleالمزيج الترويجي و اهميته في تنشيط السياحة العلاجية بالجزائر : حالة مؤسسة التسيير السياحي لحمام ريغة
Appears in Collections:مقالات

Files in This Item:
File SizeFormat 
B.4.pdf254.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.