Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9718
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorهدير عبد القادر
dc.date.accessioned2024-06-11T09:01:21Z-
dc.date.available2024-06-11T09:01:21Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9718-
dc.descriptionمجلة علوم الإقتصاد و التسيير و التجارة ، الشفرة EC/50/46/Aع.29،مج .02(2014)، ص.149-163
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالاعلام
dc.subjectالسياحة
dc.titleدور الاعلام السياحي في صناعة السياحة
Appears in Collections:مقالات

Files in This Item:
File SizeFormat 
B.3.pdf168.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.