Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9054
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأقراد, حسينة-
dc.date.accessioned2023-04-30T10:48:08Z-
dc.date.available2023-04-30T10:48:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/9054-
dc.description111ص.en_US
dc.description.abstractماهيته الاشهار،التسويق مفهومه أصوله ومبادئه،الابداع الاشهاري و اعداد الرسائل الاشهارية عبر وسائل الاعلام.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة الجزائر3: كلية علوم الإعلام والاتصالen_US
dc.subjectالتسويقen_US
dc.subjectالاعلامen_US
dc.subjectوسائل الاعلامen_US
dc.subjectالإشهارen_US
dc.titleالإشهارen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:مطبوعات



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.