Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8690
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorلوشان، وليد
dc.date.accessioned2023-04-27T12:11:22Z-
dc.date.available2023-04-27T12:11:22Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8690-
dc.description105 ص.
dc.description.abstractمبادئ وأساسيات التسويق، نظام المعلومات ومختلف أساسياته، نظم المعلومات التسويقية-الأدوات والاستراتيجيات-، دور نظم المعلومات التسويقية في صنع القرارات التسويقية
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالتسويق
dc.subjectنظم المعلومات
dc.subjectالتسويق- خدمات المعلومات
dc.titleنظم المعلومات التسويقية
Appears in Collections:مطبوعات

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.