Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعبيلة، محمد
dc.date.accessioned2023-04-27T12:11:21Z-
dc.date.available2023-04-27T12:11:21Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8678-
dc.description120 ص.
dc.description.abstractمفهوم التسويق، الاستراتيجية العامة للمؤسسة، الستراتيجية التسويقية على مستوى DAS ، الاستراتيجية التسويقية على مستوى الزوج:المنتج والسوق
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالتسويق
dc.subjectإدارة المبيعات
dc.subjectإدارة الأعمال
dc.titleالتسويق الإستراتيجي
Appears in Collections:مطبوعات

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.