Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8614
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorلسود، راضية
dc.date.accessioned2023-04-27T10:54:38Z-
dc.date.available2023-04-27T10:54:38Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8614-
dc.description180 ص.
dc.description.abstractالمفاهيم الاساسية للتسويق،البيئة التسويقية، تجزئة السوق، سلوك المستهلم، المزيج التسويقي، أنواع التسويق.
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالتسويق
dc.titleمحاضرات في مقياس التسويق
Appears in Collections:مطبوعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
مط.475.pdf3.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.