Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorخبيزي، سامية
dc.date.accessioned2023-04-27T10:49:27Z-
dc.date.available2023-04-27T10:49:27Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/8507-
dc.description168 ص.
dc.description.abstractالتأصيل النظري للتسويق، استراتيجيات التسويق، عناصر المزيج التسويقي و الترويجي، بحوث التسويق: دراسة البيئة التسويقية/السوق/المستهلك، الاشهار: المفاهيم و الأساسيات
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالاعلان
dc.subjectالاعلانات
dc.subjectالتسويق
dc.titleالتسويق والإشهار
Appears in Collections:مطبوعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
مط.345.pdf947.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.