Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحاتم نجود
dc.date.accessioned2022-06-26T07:39:44Z-
dc.date.available2022-06-26T07:39:44Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7395-
dc.descriptionمجلة علوم الإقتصاد و التسيير و التجارة ، الشفرة EC/50/46/Aع.24-25(2011-2012) ص.233-260
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالرضا الوظيفي
dc.titleتأثير مستوى الرضا لدى الزبون في زيادة ولائه للعلامة
Appears in Collections:مقالات

Files in This Item:
File SizeFormat 
A.131.pdf169.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.