Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبلحيمر ابراهيم
dc.date.accessioned2022-06-26T07:29:43Z-
dc.date.available2022-06-26T07:29:43Z-
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7286-
dc.descriptionمجلة علوم الإقتصاد و التسيير و التجارة ، الشفرة EC/50/46/Aع.19(2009) ص.231-257
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالاعلان : منظور إسلامي
dc.subjectالتسويق
dc.titleضوابط و مبادئ الإعلان من منظور إسلامي
Appears in Collections:مقالات

Files in This Item:
File SizeFormat 
A.29.pdf13.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.