Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7270
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorجيلالي أمير
dc.date.accessioned2022-06-26T07:29:39Z-
dc.date.available2022-06-26T07:29:39Z-
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/7270-
dc.descriptionمجلة علوم الإقتصاد و التسيير و التجارة ، الشفرة EC/50/46/Aع.20 (2009) ص.49-73
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالمستشفيات
dc.subjectتسويق الخدمات
dc.subjectالتسويق
dc.titleمعوقات تسويق الخدمات الصحية في المؤسسات الإستشفائية
Appears in Collections:مقالات

Files in This Item:
File SizeFormat 
A.14.pdf7.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.