Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/5527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorآيت الحاج, محمد
dc.date.accessioned2022-06-16T10:47:39Z-
dc.date.available2022-06-16T10:47:39Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/5527-
dc.descriptionص.187
dc.publisherجامعة الجزائر 3
dc.subjectالتسويق؛ الإعلام
dc.subjectالصحافة المكتوبة
dc.titleمقاربة تسويقية في مؤسسة إعلامية : دراسة حالة صحيفة ليبرتي
Appears in Collections:ماجيستر علوم الاعلام والاتصال

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.