Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/10323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبلخيثر, سميرة-
dc.date.accessioned2025-06-19T08:51:45Z-
dc.date.available2025-06-19T08:51:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-alger3.dz/jspui/handle/123456789/10323-
dc.descriptionص. 111en_US
dc.description.abstractمدخل التسويق - برنامج التسويق العملياتي - استراتيجيات المزيج التسويقي وتقسيم السوقen_US
dc.publisherجامعة الجزائر3: كلية الاعلوم الاقتصادية و العلوم التجارية و علوم التسييرen_US
dc.subjectالتسويقen_US
dc.titleالتسويق العملياتيen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:مطبوعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مط.25.43.pdf3.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.